کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        2

        دیار اجدادی

        قیمت:
        460,000 تومان 437,000 تومان

        مشخصات کتاب دیار اجدادی

        ناشر
        تعداد صفحات
        730 صفحه
        شابک
        9786226983969
        سال انتشار
        1400
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        گالینگور

        دربارۀ کتاب دیار اجدادی

        فرناندو آرامبورو نویسندۀ اسپانیایی متولد سان‌سباستین است. او را امروزه از برجسته‌ترین نویسندگان زندۀ اسپانیا به‌شمار می‌آورند. آرامبورو از سال 1985 به آلمان رفت و به تدریس زبان و ادبیات اسپانیایی در دانشگاه پرداخت، اما سال 2009 این کار را رها کرد تا وقتش را کاملاً صرف نوشته‌هایش کند. او به‌همراه نویسندگان دیگری همچون ادواردو مندوسا جزو نویسندگان مطرح جنبش «روایت نو» در اسپانیاست. آرامبورو جوایز بسیار متعددی را با آثار مختلفش به خود اختصاص داده است.

        این داستان دو خانواده در شهری کوچک است که به‌واسطۀ خشونت گروه تروریستی ETA و ایدئولوژی‌های متضاد روبهروی یکدیگر قرار گرفتهاند. بعد از آنکه پدر یکی از این دو خانواده توسط ETA کشته میشود و کاشف به عمل می‌آید که پسر خانوادۀ دیگر نیز در این مأموریت حضور داشته، این دوستی عمیق که عمری پابرجا بوده، جای خود را به کینه‎‎ای خونین میدهد.

        ماریو بارگاس یوسا، یکی از بهترین نویسندگان حال حاضر جهان درمورد این اثر میگوید: «خیلی وقت بود کتابی نخوانده بودم که چنین پردازش خلاقانه‌ای داشته باشد و تا این حد گیرا و تأثیرگذار باشد. این داستان سندی شیوا بر برهه‌ای از تاریخ است.»

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب دیار اجدادی