کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        شهر استخوان ها 1

        ابزار فانی
        ناموجود

        مشخصات کتاب شهر استخوان ها 1

        ناشر
        تعداد صفحات
        316 صفحه
        شابک
        9786002912114
        سال انتشار
        1399
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب شهر استخوان ها 1

        کتاب «ابزار فانی - شهر استخوان ها » مجموعه ای از شش رمان فانتزی برای بزرگسالان است که توسط نویسنده آمریکایی کاساندرا کلر نوشته شده است و آخرین آنها در 27 مه 2014 منتشر شده است. ابزار فانی، دومین سری از پنج مجموعه برنامه ریزی شده در «شهر استخوان ها»است.

        این مجموعه کتاب در ژانر عاشقانه ماوراءالطبیعه/فانتزی شهری و ماوراءالطبیعه در بین جوانان محبوب شده است. اما کلر در اصل قصد نداشت این سریال را برای نوجوانان بنویسد. هنگامی که او نوشتن شهر استخوان ها را آغاز کرد ، آن را به عنوان یک اثر بزرگسالانه جوان در نظر نگرفت ، بلکه قبل از هر چیز به عنوان یک رمان فانتزی ، که در آن شخصیت های اصلی به طور تصادفی نوجوان بودند تلقی میکرد. وقتی ناشری که علاقه مند به پیر شدن شخصیت هایش بود با او تماس گرفت ، در نهایت تصمیم گرفت که "می خواهد داستانی درباره شخصیت ها در آن مرحله مهم زندگی بین نوجوانی و بزرگسالی تعریف کند ، جایی که انتخاب های شما نوع فردی را که خواهید شد را تعیین میکند."

        ناشران ویکلی اظهار داشتند که "این یک فانتزی امروزی و فوق العاده است. کلر ، داستان نویس با تجربه ، طرح را به سرعت به پایان مطلوب می رساند. کلر استعداد خود را برای ترکیب طنز مدرن با فانتزی سنتی ادامه می دهد و طرفداران مشتاقانه منتظر نتیجه گیری‌های او برای شخصیت های داستان میشوند. "

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر
        سایر آثار کاساندرا کلر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب شهر استخوان ها 1