کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        تعادل احساسات در نوجوانان

        شناخت نقاط قوت و ضعف با کمک رفتاردرمانی شناختی
        قیمت:
        132,500 تومان 125,875 تومان

        مشخصات کتاب تعادل احساسات در نوجوانان

        تعداد صفحات
        192 صفحه
        شابک
        9786222811037
        سال انتشار
        1401
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب تعادل احساسات در نوجوانان

        مغزنوجوان شما شگفت آور است!
        مغز شما در نوجوانی تغییر زیادی می کند؛ احساساتتان گسترده تر و عمیق تر می شود، دوستان و همسالان بیش از هر زمان دیگری برایتان اهمیت پیدا می کنند، به دنبال کشف خودتان هستید و برخی مسائل برایتان ارزشمندتر می شود. ممکن است احساس کنید این تغییرات دارند شما را از پا در می آورند ولی جای نگرانی نیست.
        در کتاب تعادل احساسات در نوجوانان به مهارت هایی دست پیدا می کنید که ریشه در درمان شناختی رفتاری و علم اعصاب دارند؛ مهارت هایی که به شما کمک می کنند تا از ذهن در حال رشدتان استفاده کنید، عواطف سخت را مدیریت کنید و با تمام چالش های رشد روبه رو شوید، از فشار تحصیلی گرفته تا فشارهایی که به خاطر نقش های اجتماعی در زندگی با آنها مواجه خواهید شد. علاوه بر این، از کارکرد مغزتان و اینکه چرا سال های نوجوانی تا این اندازه سخت هستند سردرمی آورید. تکنیک های «نفوذ در ذهن» سرگرم کننده و آسانی که در متن کتاب آمده اند به شما کمک می کنند تا بیشترین استفاده را از ذهن در حال رشدتان داشته باشید، با همه ی احساساتتان روبه رو شوید ، روابط دوستی شکل دهید و با اعتماد به نفس با چالش های زندگی رودررو شوید. همچنین مهارت هایی واقعی به دست می آورید که می توانید برای خونسرد ماندن در زمان غلبه ی عواطف از آنها بهره ببرید.
        زندگی در نوجوانی مهیج و چالش برانگیز و مغز سرشار از انرژی و آماده ی تغییر است. با این کتاب شما یاد می گیرید تا نهایت استفاده را از مغز در حال رشدتان ببرید و بهترین خودتان باشید.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب تعادل احساسات در نوجوانان