کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        شجاعت مطلوب نبودن

        قیمت:
        189,000 تومان 179,550 تومان

        مشخصات کتاب شجاعت مطلوب نبودن

        تعداد صفحات
        215 صفحه
        شابک
        9786222544119
        سال انتشار
        1401
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب شجاعت مطلوب نبودن

        آیا شادی چیزی‌ است که می‌شود انتخابش کرد؟ کتاب شجاعت مطلوب‌نبودن پاسخی ساده و سرراست برای این سؤال ارائه می‌دهد. این کتاب با استفاده از نظریات آلفرد آدلر، که در کنار فروید و یونگ یکی از سه غول روان‌شناسی قرن نوزدهم است، گفت‌وگویی روشنگر بین یک فیلسوف و مردی جوان را دنبال می‌کند. فیلسوف در طی پنج مکالمه به شاگرد خود کمک می‌کند تا درک کند چطور هرکس می‌تواند مسیر زندگی خود را تعیین کند، بدون این‌که در قیدوبند آسیب‌های گذشته و انتظارات دیگران باشد.

        شجاعت مطلوب‌نبودن، که غنی از خرد و حکمت است، به شما کمک می‌کند مفاهیمی مثل بخشش خود، خودمراقبتی و هرس ذهن را فرابگیرید. شیوه‌ی تفکرِ به کار رفته در این کتاب عمیقاً رهایی‌بخش است و به شما این امکان را می‌دهد که شجاعت تغییر داشته باشید و محدودیت‌هایی را که ممکن است برای خودتان قائل باشید نادیده بگیرید. این کتاب، با متنی ساده و درعین‌حال عمیقاً تکان‌دهنده، قدرت درونی شما را آزاد می‌کند تا شادی پایدار را بیابید و همان فردی شوید که واقعاً می‌خواهید باشید.

        «شجاعت قدرت مطلوب‌نبودن خوانندگان را به‌سمت دستیابی به شادی و تغییرات ماندگار راهنمایی می‌کند… کیشیمی و کوگا گفت‌وگویی آگاهی‌بخش ارائه می‌دهند، برای کسانی که به‌دنبال مباحثه‌ای هستند که به آن‌ها درباره‌ی هویتشان در این جهان بگوید.»

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب شجاعت مطلوب نبودن