کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        daisy jones & the six

        زبان اصلی
        0 (0)
        قیمت:
        208,000 تومان 197,600 تومان

        مشخصات کتاب daisy jones & the six

        تعداد صفحات
        252 صفحه
        شابک
        9781524798628
        سال انتشار
        1402
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب daisy jones & the six

        همه دیزی جونز و سیکس را می شناسند، اما هیچ کس دلیل جدایی آنها را در اوج محبوبیتشان نمی داند. . . تا به حال.
        دیزی دختری است که در اواخر دهه شصت در لس‌آنجلس به بلوغ می‌رسد، مخفیانه وارد کلوب‌هایی در سانست استریپ می‌شود، با ستاره‌های راک می‌خوابد و رویای آواز خواندن در Whiskey a Go Go را در سر دارد. رابطه جنسی و مواد مخدر هیجان انگیز است، اما راک اند رولی است که او بیشتر دوست دارد. در بیست سالگی، صدای او مورد توجه قرار می گیرد و زیبایی بی توجهی دارد که مردم را وادار به انجام کارهای دیوانه می کند.
        همچنین گروهی به نام The Six به رهبری بیلی دان که در حال فکر کردن است، مورد توجه قرار گرفته است. در آستانه اولین تور، دوست دخترش کامیلا متوجه می شود که او باردار است و با فشار پدر شدن و شهرت قریب الوقوع، بیلی کمی وحشیانه به جاده می رود.
        دیزی و بیلی زمانی که یک تهیه کننده متوجه می شود که کلید موفقیت فوق العاده این است که این دو را در کنار هم قرار دهند، با یکدیگر برخورد می کنند. آنچه بعد اتفاق می افتد تبدیل به یک افسانه خواهد شد.
        داستان ساخت آن افسانه در این رمان پرچین و فراموش نشدنی که به عنوان تاریخ شفاهی یکی از بزرگترین گروه های موسیقی دهه هفتاد نوشته شده است، شرح داده شده است. تیلور جنکینز رید نویسنده ای با استعداد است که کار خود را با دیزی جونز و شش نفر به سطح جدیدی می رساند و به طرز درخشانی مکان و زمان را با صدایی کاملاً متمایز به تصویر می کشد.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر