کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %10
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        معاصریت تاریخ

        یادداشت هایی پیرامون تاریخ اسلام و تاریخ ایران معاصر
        0 (0)
        قیمت:
        30,000 تومان 27,000 تومان

        مشخصات کتاب معاصریت تاریخ

        ناشر
        تعداد صفحات
        104 صفحه
        شابک
        9786222372026
        سال انتشار
        1400
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب معاصریت تاریخ

        کتاب دو فصل دارد: در فصل نخست کتاب یادداشت‌های پیرامون تاریخ اسلام منتشر شده است و در فصل دوم کتاب یادداشت‌هایی پیرامون برخی از رخدادهای تاریخ ایران معاصر. نویسنده در یادداشت‌های هر دو فصل کتاب رویکردی مسئله محور داشته و بر اساس موضوعات تاریخی به شرح یکی از مشکلات فرهنگی جامعه فعلی پرداخته است.

        «مامون عباسی؛ شیعه امام کش»، «ضرورت دفاع از ایمان ابوطالب (ع)»، «محمد بن ابی‌بکر، مصر و حقوق بشر»، «ماجرای حکمیت صفین و مصائب نشناختن ولایت»، «ماجرای مرگ عمروعاص؛ نسبت ما با حاکم بر حق چیست؟»، «اربعین نبود، عاشورا فراموش می‌شد» و «ماجرای مرگ عمروعاص؛ نسبت ما با حا کم بر حق چیست؟» عناوین شماری از مباحث مطرح شده در فصل نخست کتاب است.

        همچنین عناوین بخشی از مباحث مطرح شده در یادداشت‌های فصل دوم کتاب نیز به این شرح است: «چرا توهین مکرون به پیامبر اکرم (ص) نقض حقوق بشر است؟»، «تاملاتی پیرامون فلسفه تشکیل بسیج»، «غرب و مساله پیشرفت تسلیحاتی ایران؛ در فضیلت فخری زاده بودن»، «نقش رسانه‌ها در مساله‌مند کردن مکتب سلیمانی»، «معارف صیاد؛ چه معرفتی از پیروز میدان‌های بزرگ نبرد داریم؟»، «استخراج نظامنامه آزادی مطبوعات از اندیشه‌های بنیانگذار انقلاب» و «کنکاشی در روایت مقدس و کارکرد تئولوژیک خواندن».

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب معاصریت تاریخ