کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        آیین سخنرانی

        0 (0)
        قیمت:
        325,000 تومان 308,750 تومان

        مشخصات کتاب آیین سخنرانی

        تعداد صفحات
        303 صفحه
        شابک
        9786229301531
        سال انتشار
        1402
        نوبت چاپ
        11
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب آیین سخنرانی

        راه سریع و آسان برای سخنرانی موثر هدف کتابی است که توسط دوروتی کارنگی و دیل کارنگی نوشته شده است. این یک قالب عالی برای بهبود مهارتهای سخنرانی عمومی و مهارتهای ارتباطی است. کارنگی با اثبات این که صحبت کردن در فضای عمومی آسان است مراحل آغاز آن را شرح میدهد.به شرط آنکه چند قانون ساده اما مهم را دنبال کنید.
        کارنگی با استفاده از قوانین اساسی با استناد به مثالهای آموزنده و مرتبط بر اساس تجربیات عادی افراد ، مصادیق را نشان می دهد. برنامه پنج قدم به شما نشان می دهد که چگونه می توانید در محیط کار روزانه خود یک سخنران موثر باشید ، چگونه با خواسته های پیروزی دیگران از دیدگاه خود مقابله کنید ، برای ترغیب و اقدام کنید. این نشان می دهد که چگونه می توان ترس معمول از خودآگاهی را با اعتماد به نفس مبادله کرد.
        بخش اول به اصول صحبت موثر و دستیابی به آن مهارتهای اساسی می پردازد. کارنگی پیشنهاد می کند که از تجربیات دیگران بهره مند شوید ، هدف خود را از قبل مشخص کنید، ذهن خود را از پیش مرور کنید تا به موفقیت برسید و اطمینان حاصل کنید که از هر فرصتی استفاده می کنید.
        در توسعه اعتماد به نفس ، کارنگی اظهار میکند که ابتدا باید با اطمینان عمل کنید و به شیوه ای مناسب آماده شوید ، اما هرگز نسخه نوشتاری آماده نکنید. یک جنبه مهم صحبت در مورد چیزی این است که شما از طریق تجربه یا مطالعه دقیق چیزی را کسب کرده اید.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر
        سایر آثار دیل کارنگی

        کتاب‌های مرتبط با کتاب آیین سخنرانی