کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        سرگذشت استعمار 3

        0 (0)
        قیمت:
        185,000 تومان 175,750 تومان

        مشخصات کتاب سرگذشت استعمار 3

        تعداد صفحات
        327 صفحه
        شابک
        9786000353049
        سال انتشار
        1402
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب سرگذشت استعمار 3

        کتاب «مجموعه سرگذشت استعمار 3» نوشته مهدی میرکیایی تجزیه ایران در دوران قاجاری، ورود استعمارگری جدید به نام آمریکا و قصه تقسیم آفریقا میان استعمارگران است. این مجموعه که در سال‌های گذشته در پانزده جلد منتشر می‌گردیده اکنون در یک مجموعه سه جلدی به چاپ می‌رسد و در جلد سوم شما چهار کتاب پایانی مجموعه را مطالعه خواهید کرد.

        اولین کتاب بازی بزرگ است که به وادادگی شاهان قاجاری می‌پردازد که سبب شدند روس و انگلیس با وعده و اجبار بخش‌هایی از کشور ایران را از حاکمیت مرکزی جدا کنند. در کتاب ماجرا هنوز تمام نشده قصه پرغصه نفت روایت می‌شود.

        وقتی استعمارگران بوی این ماده سیاه ارزشمند را از جنوب ایران استشمام کردند دوباره چنگال‌های پلیدشان را در تن این سرزمین فرو بردند و ظالمانه سرمایه را از این کشور به غارت بردند. در کتاب فارغ التحصیل زندان به سراغ کشورهای آفریقایی همچون مصر و اتیوپی می‌رویم که به راحتی بازیچه دست استعمارگران شدند و مرزبندی‌هایشان طبق میل این بزرگان انجام شد. در کتاب آخر ملکه تهی دست به این ماجرا می‌پردازند که چگونه قدرت از روباه پیر،انگلیس، به جهانخوار بزرگ آمریکا منتقل شد. قرن بیستم و بیست و یکم عرصه تاخت و تاز این استعمارگر در سراسر جهان شد و با سوغات مرگ و نابودی به کشورهای زیادی سر زد.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر
        سایر آثار مهدی میرکیایی

        کتاب‌های مرتبط با کتاب سرگذشت استعمار 3