کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        Stop Doing That Sh-t

        زبان اصلی
        0 (0)
        قیمت:
        126,000 تومان 119,700 تومان

        مشخصات کتاب Stop Doing That Sh-t

        تعداد صفحات
        152 صفحه
        شابک
        9780008344412
        سال انتشار
        1402
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب Stop Doing That Sh-t

        کتاب کمتر گند بزن جدیدترین اثر نویسندۀ کتاب پرفروش (خودت را به فنا نده)، گری جان بیشاپ، از نوع خاص خودگویی‌های شخصی شما پرده برداشته و کشف می‌کند که چرا این خودگویی‌ها، ریشه تمام گندکاری‌های فعلی زندگی‌تان هستند.

        شما در زندگی روزمره اغلب احوالات و عواطف زمزمه‌های درونی‌تان را تجربه می‌کنید و هیچ کاری برای اینکه بدانید این عواطف واقعا چه چیز می‌گویند، انجام نمی‌دهید. کتاب کمتر گند بزن (Stop doing that sh*t: end self-sabotage and demand your life back) که پروژه کتاب «خودت را به فنا نده» را به سطوح بالاتری می‌رساند، به شما کمک می‌کند تا بدانید چرا با خودتان حرف می‌زنید و موضوع مهم‌تر اینکه چه چیزی مسبب این صحبت‌هاست.

        اگر کاری را نباید انجام دهید را انجامش می‌دهید و یا از کاری که باید بکنید سر باز زده‌اید، مشکل از خودتخریبی‌تان است، کاری که از آن خسته شده‌اید. دلیل این کار چه ملالت‌بار شدن زندگی باشد، چه پیدا نکردن شریکی درست، چه سخت‌ بودن پس‌انداز یا دست ‌یافتن به سلامتی مورد نظرتان، فرقی نمی‌کند.

        برای داشتن یک زندگی فوق‌العاده‌ و غیر معمول، تنها با بکارگیری روش‌های معمولی و پیش ‌پا افتاده نمی‌توانید به آن برسید.

        این کتاب روی اهرم‌ها و شاخص‌های مربوط به عمیق‌ترین ساز و کارهای نیمه‌خودآگاهی شما دست گذاشته، و به شما قدرت می‌دهد تا منفی‌ترین فکرها و رفتارهای خود را تفسیر کرده و شروع به تغییر دادن آن‌ها کنید. به ‌این ‌ترتیب شما می‌توانید زندگی‌ مورد علاقه‌تان را برای خود بسازید همان زندگی‌ای که همیشه می‌خواستید اما دقیقا نمی‌دانستید چطور به آن برسید.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر
        سایر آثار گری جان بیشاپ