کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        منظومه سرزمین بی حاصل

        0 (0)
        قیمت:
        215,000 تومان 204,250 تومان

        مشخصات کتاب منظومه سرزمین بی حاصل

        ناشر
        تعداد صفحات
        232 صفحه
        شابک
        9786222674946
        سال انتشار
        1402
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب منظومه سرزمین بی حاصل

        کتاب "منظومه سرزمین بی حاصل" اثر "تی. اس. الیوت" با نام کامل توماس استرنز الیوت شاعر، نمایشنامه نویس، منتقد ادبی و ویراستار آمریکایی-بریتانیایی است.

        محققان ادبیات به طور جهانی "سرزمین بی حاصل" الیوت را یکی از تأثیرگذارترین اشعار قرن بیستم می شناسند. این شعر ، تصاویر زیادی را به تصویر می کشد ، از کلاسیک های ادبیات غربی گرفته تا کارت های تاروت ، از مردم شناسی گرفته تا متون مقدس شرقی. این عنوان به سرزمین بی ثمر فیشر کینگ در افسانه آرتورین اشاره دارد. هر دو پادشاه و سرزمین سرانجام از طریق گری مقدس رستگاری پیدا می کنند. "تی.اس.الیوت" با استفاده استادانه از زبان و نمادها ، مسئله معنا را در دنیای مدرن درخشان ترسیم می کند --- و راهی برای تعمیق معنا!

        "منظومه سرزمین بی حاصل" که شامل بیست و چهار شعر می باشد ، برخی از مهمترین آثار جنبش ادبی مدرنیستی را گردآوری می کند که الیوت را به عنوان یکی از مهمترین شاعران قرن بیستم کرده است."سرزمین بی حاصل" به کسانی که دنبال آثار مهم شعری هستند و تازه استعداد "تی.اس.الیوت" را کشف کرده اند بسیار توصیه می شود.

        مضمون معروف ترین اثر "تی. اس. الیوت" ، همانطور که از عنوان پیداست ، سرانجام وخیم است ، سرخوردگی ، ناامیدی و مرگ... همچنین در این مجموعه آهنگ عشق "جی. آلفرد پروفروک" قرار دارد که پیش از انتشار "منظومه سرزمین بی حاصل" برای اولین بار در سال 1910 منتشر شده بود.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب منظومه سرزمین بی حاصل