کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        استراحت مقدس

        قیمت:
        220,000 تومان 209,000 تومان

        مشخصات کتاب استراحت مقدس

        تعداد صفحات
        248 صفحه
        شابک
        9786227201277
        سال انتشار
        1403
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب استراحت مقدس

        میلیون‌ها نفر هر شب برای به‌خواب‌رفتن و هر روز برای بیدارشدن از خواب تلاش می‌کنند. این بیماری به‌طور فراگیری منجر به عملکرد ضعیف شغلی، افسردگی و نارضایتی از کیفیت زندگی و بهره‌وری شده است.
        کتاب استراحت مقدس نوشته‌ی دکتر ساندرا دالتون اسمیت با بهره‌گیری از راه‌حل‌های اثبات شده‌ای که سبب بازیابی روحی می‌شوند، امید و پاسخی به این معضل است.
        برای بعضی افراد، کمبود خواب تنها یک مشکل جزئی است. اما «استراحت» واقعی چیزی بیش از غلبه بر بی‌خوابی است. کتاب استراحت مقدس پرسش «چطور استراحت ممکن است؟» و موارد دیگری را بررسی می‌کند.
        این کتاب به سه بخش اصلی تقسیم می‌شود:
        1-«چرا باید استراحت کنیم؟» که به بحث در مورد جنبه‌های عملی استراحت می‌پردازد.
        2-«موهبت‌های استراحت» که مطالبی را در مورد جنبه‌های معنوی استراحت بیان می‌کند.
        3-«وعده‌های استراحت» که در آن نویسنده چالشی برای عمیق‌تر شدن استراحت به خواننده ارائه می‌دهد.
        دکتر دالتون اسمیت، یک پزشک داخلی است که تمام‌وقت کار می‌کند. او همچنین همسر و مادر دو فرزند پسر است. او که تازه از وضعیت خستگی مفرط خارج شده است، ریسک به‌اشتراک‌گذاشتن داستان خود را می‌پذیرد تا فرآیند بی‌تجربگی و واقعی خود را بازگو کند. او سفر آسیب‌پذیری و رشد شخصی خودش را با خوانندگان به اشتراک می‌گذارد. راه‌حل‌های کتاب استراحت مقدس مطابق با تحقیقات پزشکی است و کاربردهای آن کاملا عملی است.
        دکتر دالتون اسمیت به ما یادآوری می‌کند: «استراحت قابل‌دستیابی است. استراحت، اینرسی یک مکان شفابخش است؛ جایی که سکون منجر به بازیابی توانایی طبیعی بدن برای التیام خود می‌شود. خوابیدن و چرت‌زدن دو نوع رایج استراحت غیرفعال هستند. خواب تنها گزینه نیست. چه بخواهید دراز بکشید یا نه، در نهایت بدن شما خاموش خواهد شد. خواب برای سلامتی لازم است، اما اساس استراحت نیست، بلکه محصول استراحت است.»
        آیا ضعیف، خسته یا فرسوده هستید؟ منتظر چه هستید؟ استراحت مقدس کاملا در دسترس و قابل‌دستیابی است. انتخاب با شما است. به جمع ما بپیوندید و چند روز آینده را متعهد شوید به دنبال استراحت مقدس باشید.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب استراحت مقدس