کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        حل مسئله به روش شرلوک

        0 (0)
        قیمت:
        132,000 تومان 125,400 تومان

        مشخصات کتاب حل مسئله به روش شرلوک

        ناشر
        تعداد صفحات
        132 صفحه
        شابک
        9786001177170
        سال انتشار
        1403
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب حل مسئله به روش شرلوک

        علت این همه علاقه به شخصیت شرلوک هلمز چیست؟ آیا کلاه خاص و طرز پیپ کشیدنش باعث جذابیت او شده؟ مسلما خیر. علت اصلی محبوبیت هلمز این است که او می تواند معماهای پیچیده و دشوار را به موضوعاتی بسیار ساده تبدیل کند. در واقع، هلمز همان ابرقهرمان نابغه ای است که همه در دل آرزو داریم مثل او باشیم.
        مهارت هلمز در پرده برداری از واقعیت اوضاع و شخصیت افراد، با استفاده از حداقل اطلاعات و داده ها، او را به شخصیتی فراانسانی بدل کرده است. نبوغ او ذاتی به نظر می رسد و توضیحاتی که در پایان هر داستان دربارۀ روند تفکر و چگونگی حل معماها می دهد، باعث می شود سوالاتی که پیش از این بی جواب به نظر می رسیدند، بسیار ساده جلوه کنند.
        هلمز به ما نشان می دهد چگونه با مشاهده، تفکر انتقادی و استدلال، می توان پاسخ مسائل را پیدا کرد. در روایت های اعجاب انگیز هلمز، یک کارآگاه جنایی که در عین ضعف های شخصیتی، نابغه ای تمام عیار است، به تصویر کشیده شده. این ویژگی ها داستان های او را بسیار جذاب کرده و باعث می شود خوانندگان با خود فکر کنند: «من هم می توانم!»
        در این کتاب قصد داریم برخی روش های هلمز در حل مسائل را شرح دهیم تا شاید شما هم بتوانید از این روش ها در زندگی شخصی خود استفاده کنید.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب حل مسئله به روش شرلوک