کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        حل مسئله به روش اینشتین

        0 (0)
        قیمت:
        148,000 تومان 140,600 تومان

        مشخصات کتاب حل مسئله به روش اینشتین

        ناشر
        تعداد صفحات
        160 صفحه
        شابک
        9786001176975
        سال انتشار
        1403
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب حل مسئله به روش اینشتین

        همه ی ما علی رغم تحصیلات آکادمیکی که گذرانده ایم، هیچ گاه چگونه فکر کردن را نیاموخته ایم. می دانیم چطور باید کلاس ها را بگذرانیم، دروس را حفظ کنیم و در امتحانات پذیرفته شویم، اما آیا زمانی که لازم است در مورد مسئله ای فکر کنیم، از پس آن برمی آییم؟
        برای بهتر فکر کردن، راه های علمی وجود دارند که درستی آنها اثبات شده است؛ راه هایی که شاید دانستن آنها موجب ترغیب شما به نوشتن نظریه ای در رد تئوری نسبیت عام اینشتین نشوند، ولی قطعا اشتباهات شما را به حداقل می رسانند و کمک می کنند تصمیمات بهتری بگیرید و به طور کلی در انتخاب هایتان هوشیارتر شوید: راه هایی برای بهتر اندیشیدن به طور مستمر. وقتی این روش ها را یاد بگیرید، سوالات بیشتری به ذهنتان خطور خواهد کرد. اما یادتان باشد طرح سوال درست اهمیت زیادی دارد، زیرا نشان می دهد می دانید کجا باید به دنبال پاسخ باشید.
        در این کتاب، خواهید دیدید که تربیت ذهن و نحوه ی تفکر چه تأثیری بر نتیجه ی کارها می گذارد. همچنین راه برخورد و مقابله با انواع مغالطه های عمدی و غیرعمدی را خواهید آموخت. فایده ی تقویت ذهن و فکر فقط هوشیاری بیشتر یا کمک به حل معماهای منطقی نیست. البته تفکر صحیح چنین نتیجه ای هم دارد، اما پس از گذشت مدتی، به طور عینی و واقعی، شاهد تأثیر بسیار مثبت آن بر زندگی خود نیز خواهید بود.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب حل مسئله به روش اینشتین