کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        آسمان را کنار بزن

        0 (0)
        قیمت:
        220,000 تومان 209,000 تومان

        مشخصات کتاب آسمان را کنار بزن

        تعداد صفحات
        243 صفحه
        شابک
        9786229488171‬
        سال انتشار
        1403
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        پالتویی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب آسمان را کنار بزن

        این‌کتاب اثری است در معرفی و مرور فعالیت‌های نیک کیو آهنگساز، خواننده، نوازنده، فیلمنامه نویس، نویسنده و بازیگر پاره‌وقت استرالیایی است. او را بیش از هر چیز برای رهبری گروه نیک کیو و بد سیدز می‌شناسند، گروهی که در سال ۱۹۸۳ پایه‌گذاری شد و به واسطه ترانه‌های متنوع و اعضای دائم در حال جایگزینی‌اش معروف است. پیش از این، او رهبری گروه برتدی پارتی را بر عهده داشت که یکی از مشهورترین گروه‌های موسیقی اوایل دهه هشتاد است.
        حقیقت طلب در این کتاب ابتدا به معرفی نیک کیو می‌پردازد و سپس تقویم پربار زندگی هنری او را بررسی و به شکل کلی ریشه‌های نوشتاری او را معرفی می‌کند.
        کتاب در بخش دوم نگاهی جزئی‌تر به ادبیات نیک کیو و استعارات پر تکرارش در دهه اخیر ۲۰۱۰–۲۰۱۹ می‌اندازد و در بخش سوم ترجمه اشعار سه آلبوم آسمان را کنار بزن، درخت عریان و گوستین همراه توضیحات تکمیل‌کننده ترجمه برخی قطعات را شامل می‌شود.
        روایت کتاب در بخش اول الهام‌گرفته از کتاب «غریب‌تر از مهربانی» است که در سال ۲۰۲۰ نیک کیو آن را منتشر کرده است. همچنین برخی توضیحات دیگر کتاب به‌طور مستقیم از ترجمه نامه‌ها و مصاحبه‌های کیو به دست آمده است. این مجموعه با هماهنگی و کسب اجازه از آقای نیک کیو آماده شده است.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب آسمان را کنار بزن