کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        تفسیرهای زندگی

        قیمت:
        485,000 تومان 460,750 تومان

        مشخصات کتاب تفسیرهای زندگی

        تعداد صفحات
        596 صفحه
        شابک
        9789644480348
        سال انتشار
        1396
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        وزیری
        جلد
        گالینگور

        دربارۀ کتاب تفسیرهای زندگی

        "ویل دورانت" کتاب " تفسیرهای زندگی " را به همراهی همسرش "آریل دورانت" نوشته است. این کتاب را "ابراهیم مشعری" به فارسی ترجمه کرده است. کتاب شامل شرح مختصری از زندگی و نظرات و عقاید نویسندگان بزرگ است؛ نویسندگانی همچون: ویلیام فاکنر، ارنست همینگوی، یوجین اونیل، نیکوس کازانتزاکیس، توماس مان، آلبرکامو، جیمز جویس، ازرا پاوند، ژان پل سارتر، سیمون دوبوار، فرانتس کافکا، مارسل پروست و… . مؤلفان در این کتاب از 25 نویسنده نام برده‌اند.

        "ویل دورانت" نویسنده‌ای آمریکایی بود که بیشتر به‌خاطر کتاب یازده‌جلدی تاریخ تمدن شهرت دارد. او این کتاب را به کمک همسرش، آریل دورانت نوشته است. ویل دورانت با این کتاب توانست به محبوبیت فلسفه در میان مردم کمک بسیاری کند. او در سال 1917 در حالی که هنوز مشغول خواندن دکترای فلسفه در دانشگاه کلمبیا بود، کتاب اول خود را با عنوان «فلسفه و مسائل اجتماعی» نوشت. موضوع کتاب در مورد این بود که فلسفه به هیچ عنوان رشد نکرده است؛ چون هنوز نتوانسته در مورد مشکلات واقعی اجتماعی به‌خوبی صحبت کند. این نویسنده در سال 1968 برنده‌ی جایزه‌ی پولیتزر شد.

        آریل دورانت، محقق و نویسنده‌ی آمریکایی، زاده‌ی روسیه بود. او در دوران مدرسه با همسر خود ویل دورانت آشنا شد و در سن پانزده‌سالگی با او ازدواج کرد و نام خود را تغییر داد. آریل دورانت در نوشتن بسیاری از کتاب‌ها با ویل دورانت همکاری داشت؛ کتاب‌هایی همچون درس‌هایی از تاریخ، تفسیرهای زندگی، تاریخ تمدن، عصر ناپلئون و… . او در سال 1977 به‌خاطر فعالیت‌هایش از طرف مردم لس‌آنجلس، لقب زن سال گرفت.

        کتاب " تفسیرهای زندگی " می‌تواند برای تمام علاقه‌مندان رمان‌های کلاسیک مفید باشد. این کتاب درک زیادی از رمان مدرن و تاریخ ادبیات به مخاطب می‌دهد. همچنین او را به‌خوبی با نویسنده‌های کمترشناخته‌شده آشنا می‌کند.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر
        سایر آثار ویلیام جیمز دورانت

        کتاب‌های مرتبط با کتاب تفسیرهای زندگی