کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        تب بشکه

        قیمت:
        115,000 تومان 109,250 تومان

        مشخصات کتاب تب بشکه

        ناشر
        تعداد صفحات
        192 صفحه
        شابک
        9786002533340
        سال انتشار
        1399
        نوبت چاپ
        2
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب تب بشکه

        ر جهان دیوید سداریس هیچ کس از تیغ طنزش در امان نیست. او در بیشتر آثارش زندگی‌ شخصی خودش را دستمایه داستان قرار می‌دهد و ریز‌بینی منحصر به‌فردش را با چاشنی طنز همراه می‌کند. ضمن آنکه قلم طنز و نگاه اجتماعی خاص او سبب شده تا یادداشت‌ها و داستان‌هایش همواره محبوب باشند.
        نبوغ سداریس در «تب بشکه» این است که اتفاقات ساده و پیش‌پاافتاده زندگی را چنان هنرمندانه روایت می‌کند که‌ تبدیل به داستان می‌شوند و در عین حال خواننده را به خنده‌ای از ته قلب وامی‌دارد. این نویسنده آمریکایی، البته برای خنداندن مخاطب خودش را به در و دیوار نمی‌زند و روایتش را در فرمی ساده، به همراه گفت‌وگوها و تناقض‌ها و موقعیت‌هایی که به شکلی هوشمندانه طراحی‌ شده‌اند به پیش می‌برد.
        این کتاب مجموعه‌ای از داستان‌ کوتاه و یادداشت‌های سداریس است که در سال 1994 نوشته شد. تب بشکه به دو بخش تقسیم شده است. بخش نخست به داستان کوتاه اختصاص دارد و در بخش دوم اتوبیوگرافی او آمده است.
        سداریس در «تب بشکه» رفتارهای مضحک و تمسخر‌آمیز ما را نشانه گرفته است. این کتاب مثل ملاقاتی کور با دنیای مدرن است؛ که هر اتفاقی در آن ممکن است رخ دهد.
        فرانسین پروز در روزنامه «واشینگتن پست» درباره این کتاب نوشته: «این داستان‌های شگفت‌آور، زنده و نفس‌گیر، آن‌قدر سریع جلو چشمتان شکل می‌گیرد که فرصت توضیح یا مرور دوباره آنها را پیدا نمی‌کنید. سال‌ها بود که این‌همه بلندبلند نخندیده بودم.»

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر