کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %10
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        فیلمنامه نویسی برای پرمشغله ها

        قیمت:
        126,000 تومان 113,400 تومان

        مشخصات کتاب فیلمنامه نویسی برای پرمشغله ها

        ناشر
        تعداد صفحات
        332 صفحه
        شابک
        9786226863117
        سال انتشار
        1399
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب فیلمنامه نویسی برای پرمشغله ها

        مهم‌ترین ویژگی این کتاب شیوۀ آموزش آن است که از یک کتاب آموزشی صرف فراتر می‌رود و کیفیتی کارگاه‌گونه پیدا می‌کند. زمان‌بندی درست برای پاسخ‌دادن به سوال‌های احتمالی، طرح درست و دقیق تمرین‌هایی برای جاافتادن موضوع مورد بحث و لحن روان و صمیمی نویسنده در طرح مطالب چنان است که خواننده در تمام طول کتاب می‌تواندحضور نویسنده را همچون استادی که در کارگاه نویسندگی حاضر است در کنار خود احساس کند.

        فیلمنامه‌نویسی برای پُرمشغله‌ها کتابی است بسیار کاربردی که فارغ از نظریه‌پردازی‌ها و کلی‌گویی‌های معمول در مورد ماهیت فیلمنامه و عناصر آن صرفا به چیزهایی می‌پردازد که می‌توانند در روایت یک داستان بصری با ساختاری منسجم مفید باشند.

        خواننده، چه نویسنده‌ای حرفه‌ای باشد، چه کسی که تابه‌حال هیچ تجربه‌ای در این حیطه ندارد می‌تواند با پاسخ‌دادن به پرسش‌های نویسنده و دنبال کردن شیوۀ او در این کتاب در نهایت یک فیلمنامۀ کامل بنویسد. هرچه پاسخ‌ها دقیق‌تر و با موضوع مرتبط‌تر باشند فیلمنامۀ نهایی منسجم‌تر خواهد شد. به‌این معنا کتاب حاضر صرفا کتاب آموزش فیلمنامه نویسی نیست بلکه نوعی کتاب راهنماست برای فیلمنامه‌نویسان تازه‌کار و نیز حرفه‌ای که برای نوشتن هر پروژه می‌توانند دستورالعمل‌های آن را دنبال کنند و به فیلمنامه‌ای منسجم دست یابند.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب فیلمنامه نویسی برای پرمشغله ها