کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        انسان، ذهن است و دیگر هیچ!؟

        0 (0)
        قیمت:
        450,000 تومان 427,500 تومان

        مشخصات کتاب انسان، ذهن است و دیگر هیچ!؟

        ناشر
        تعداد صفحات
        556 صفحه
        شابک
        9789644424915
        سال انتشار
        1399
        نوبت چاپ
        9
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب انسان، ذهن است و دیگر هیچ!؟

        "انسان ذهن است و دیگر هیچ" نام اثری است به قلم "پیمان آزاد" که مواردی همچون تفکر و اندیشه را در کنار خودشناسی و ساختن خود شخصی تجزیه و تحلیل می کند. نگارنده کتاب را آمیزه ای از رواشناسی و عرفان نظری می داند و رویکرد روانشناختی آن را به افرادی که به دنبال متحول ساختن زندگی خود به طور اساسی هستند، توصیه می کند.
        "پیمان آزاد" کتاب "انسان ذهن است و دیگر هیچ" را در سه بخش به نگارش درآورده است؛ بخشی از کتاب به خودشناسی، بخش دیگر به آگاهی و نهایتا بخش آخر آن به رهایی می پردازد. به این طریق نویسنده سعی می کند دیدگاه متفاوت تری را بعد از مطالعه ی این اثر برای خواننده رقم بزند و به اون نشان دهد که در زندگی امروزی، آنچه حرف اول را می زند، مشاهده و تجربه است. وضعیت زندگی کنونی در بسیاری از جوامع به شکلی است که نمی توان اهداف و آمال را به آینده واگذار کرد و "انسان ذهن است و دیگر هیچ" لزوم بیداری و هشیاری در دنیای امروز و چگونگی آن را آموزش می دهد.
        دکتر "پیمان آزاد" که در رشته های حقوق و علوم سیاسی و فلسفه و روانشناسی به تحصیل مشغول بوده، بخشی از نتایج حاصل از سه دهه کنکاش خود در زمینه های مختلف عرفان و روانشناسی و خودشناسی را در کتاب "انسان ذهن است و دیگر هیچ" با خوانندگان به اشتراک گذاشته و رویکردی را به آنان معرفی می کند که از میان تجارب متنوعش از ایدئولوژی ها و مکاتب مختلف، بیش از همه برای شخص او و دیگران نتیجه بخش به نظر رسیده است.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر
        سایر آثار پیمان آزاد