کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        1

        زندگی با آنچه هست!

        وادی روشن بینی
        0 (0)
        قیمت:
        135,000 تومان 128,250 تومان

        مشخصات کتاب زندگی با آنچه هست!

        ناشر
        تعداد صفحات
        240 صفحه
        شابک
        9789642246243
        سال انتشار
        1393
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب زندگی با آنچه هست!

        "زندگی با آنچه هست" با عنوان فرعی "وادی روشن بینی" اثری است از دکتر "پیمان آزاد" که در آن هم با زبان روان شناسی و هم با زبان عرفان، با خواننده سخن گفته است. نویسنده تلاش کرده تا مخاطب این کتاب، با هر سطحی از آگاهی و شناخت، بتواند از مطالب ارائه شده بهره ببرد و چیزی به دانش او اضافه شود به این ترتیب این کتاب به خواننده ی به خصوصی محدود نمی شود و همه می توانند از مطالعه ی "زندگی با آنچه هست" به "وادی روشن بینی" برسند.
        هر انسانی در طول زندگی ش در معرض اشتباهات شناختی قرار می گیرد و ممکن است آگاهی و بینش او در یک مه، از باورهای نادرست قرار بگیرد. آنچه اهمیت دارد این است که انسان چه میزان برای بیداری خود و خارج شدن از این مه ابهام آلود، تلاش نماید و شناخت و آگاهی را جدی بگیرد.
        دکتر "پیمان آزاد" در یازده گام، به خواننده می آموزد که چطور به "زندگی با آنچه هست" دست پیدا کند و به "وادی روشن بینی" ورود کند. او ابتدا به تعریف بیداری، آگاهی و شناخت می پردازد و تصمیم گیری جدی برای تحول و تغییر را لازمه ی درک جوهر وجودی می داند. در ادامه نویسنده با پرداختن به مباحث خودشناسی، بصیرت و بینش، ضرر و زیان احساس خودسرزنشی، آزادسازی خشم، گذشت و بخشش، پایان دادن به درگیری و نزاع های درونی، یافتن شادمانی و خوشحالی و نهایتا لزوم عشق، وحدت و یکپارچگی، مطالب کتاب را جمع بندی می کند و در پایان این یازده گام اساسی و کاربردی، به ما می آموزد که چطور با هرآنچه هست، زندگی را تجربه کنیم!

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر
        سایر آثار پیمان آزاد

        کتاب‌های مرتبط با کتاب زندگی با آنچه هست!