کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        تمرینات مقاومتی برای چربی سوزی

        قیمت:
        369,000 تومان 350,550 تومان

        مشخصات کتاب تمرینات مقاومتی برای چربی سوزی

        ناشر
        تعداد صفحات
        274 صفحه
        شابک
        9786003555921
        سال انتشار
        1401
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رحلی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب تمرینات مقاومتی برای چربی سوزی

        اکثر کتاب‌های مرتبط با چربی‌سوزی، کتاب‌های رژیم‌های غذایی هستند. اکثر کتاب‌های راجع به رژیم بر اساس مد و روایاتی استوار است که همچون سبک لباس پوشیدن می‌آیند و می‌روند. گرچه، این کتاب بر اساس این روایات و یا معجزه نیست، بلکه بر اساس اصول آموزش علمی، معقول واقع گرایانه، ثبات و سخت کوشی پایه‌ریزی شده‌است.
        درست است، کاهش وزن نیازمند سخت کوشی و ثبات است و این ثبات نه تنها شامل این می‌شود که چگونه تمرین می‌کنید بلکه شامل انتخاب غذای شما نیز می‌شود. اینگونه می‌شود گفت که گرچه آنچه می‌خورید برای کاهش وزن مهم و حیاتی است، باز هم همه‌ی آن چیزی نیست که باید بدانید و نیازی به رژیم غیرواقعی و محدودکننده نیست. به این دلیل است که این کتاب یک فصل جامع را به نوع تغذیه اختصاص می‌دهد که این تمام چیزی است که باید بدانید و در ادامه بر برنامه‌های تمرینی برای کاهش وزن تمرکز می‌کند. به طور خاص، به شما توضیح می‌دهد که چگونه از تمرینات قدرتی متابولیسمی “three Cs” شامل دایره‌ها، تمرینات ترکیبی و کمپلکس‌ها استفاده کنید. این تمرینات به متابولیسم شما و به حداکثر رساندن، کاهش چریی و به حفظ عضلات کمک می‌کنند. به بیان ساده‌تر، این کتاب راهنمایی آسان و واقع گرایانه برای شما در نظر گرفته می‌شود تا هوشمندانه، امن، کارآمد و تا حد ممکن مؤثر، تمرین کنید.
        در حالی که ورزشکار بی‌تجربه از اینکه اطلاعات را با بیان ساده به دست آورده قدردان است ولی ورزشکار حرفه‌ای و متخصص و مربی آمادگی جسمانی حرفه‌ای مطمئناً اثربخشی و آموزش مبتنی بر اصول تمرینی که ارائه می‌شود را متوجه می‌شود و ایده‌های خوب و استراتژی جدیدی را برای تمرینات چربی‌سوزی بدست می‌آورد. پس اگر شما یک فرد مبتدی هستید که دنبال آموزش گام به گام چربی‌سوزی هستید و یا اینکه یک مربی آمادگی‌جسمانی حرفه‌ای که صرفاً به دنبال تمرینات جدید برای تنوع بخشیدن به تمرینات هستید، این کتاب برای شما کافی است. این کتاب طوری نوشته شده که هر فصل خود به تنهایی می‌تواند به عنوان یک منبع مستقل برای آموزش استفاده شود. مفاهیم و تکنیک‌هایی که می‌توانید آن‌ها را حفظ کنید و به آن برگردید. در فصل اول به به نام مزایای چربی سوزی، من چندین دلیل برای کاهش چربی، فراتر از اینکه صرفاً بهتر به نظر برسید را بیان می‌کنم. البته به دنبال اینکه ظاهر بهتری داشته باشیم عالی است ولی چندین دلیل از نظر سلامت و عملکرد برای چربی‌سوزی وجود دارد.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب تمرینات مقاومتی برای چربی سوزی