کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        زندگی از دریچه حواس پنج گانه

        0 (0)
        قیمت:
        230,000 تومان 218,500 تومان

        مشخصات کتاب زندگی از دریچه حواس پنج گانه

        تعداد صفحات
        272 صفحه
        شابک
        9786001185359
        سال انتشار
        1402
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب زندگی از دریچه حواس پنج گانه

        بیش از یک دهه است که گرچن روبین درحال مطالعه‌ی شادی و سرشت انسان است. او در ملاقات با چشم‌پزشکش متوجه شد که یکی از عناصر کلیدی شادی را همیشه نادیده گرفته است: حواس پنج‌گانه. او روزهای زیادی را صرف سیرکردن در افکار خود کرده بود تاجایی‌که اجازه داده بود احساسات حیاتی زندگی، بی‌آنکه به آن‌ها توجه کند، از بین بروند. پس از آن ملاقات، او از حالت زندگی در ذهنی مه‌آلود به دنیایی کشیده شد که توانست با دیدن، شنیدن، بوییدن، چشیدن و لمس‌کردن دوباره آن را کشف کند.
        در این سفر که خودآزمایی او بود، روبین اسرار و شادی‌های حواس پنج‌گانه را به‌عنوان راهی برای زندگی شادتر و آگاهانه‌تر بررسی می‌کند. او با تکیه بر علوم، فلسفه، ادبیات و تلاش‌هایش برای تمرین آنچه می‌آموزد، قدرت عمیق تطبیق با دنیای فیزیکی را بررسی می‌کند. روبین متوجه می‌شود که در شتاب زندگی روزمره، حواس پنج‌گانه راهی فوری و پایدار به ما نشان می‌دهند که برای شادی، آرامش و درگیرشدن با دنیای اطراف به آن نیاز داریم.
        «زندگی از دریچه حواس پنج‌گانه» داستانی جذاب است که مملو از بینش‌های عمیق و پیشنهادهای عملی درخصوص چگونگی تقویت حواس و استفاده از قدرت ادراک خود برای زندگی کامل‌تر و غنی‌تر است و درنهایت، به ما می‌آموزد که چگونه در جهان با سرزندگی و عشق بیشتر حرکت کنیم.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر

        کتاب‌های مرتبط با کتاب زندگی از دریچه حواس پنج گانه