کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %5
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        داستانی مرموز

        قیمت:
        72,000 تومان 68,400 تومان

        مشخصات کتاب داستانی مرموز

        ناشر
        تعداد صفحات
        76 صفحه
        شابک
        9789643807887
        سال انتشار
        1398
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب داستانی مرموز


        گابريل گارسيا مارکز اين رمان را در سال‌های جوانی و به شکل داستانی دنباله‌دار برای مطبوعات نوشته است. بعدها بخش عمده‌ای از مقالات و داستان‌های او، از جمله همین رمان، در کتابی با عنوان نوشته‌های کرانه‌ای منتشر شد. مارکز با بهره‌گیری از باورهای بومی، تخیل کم‌نظیر و شیوه‌های مختلف نوشتن، از داستانی مرموز رمانی جذاب و تأمل‌برانگیز پدید آورده است.
        به نظر من این داستان یکی از بهترین نوشته‌های اوست.
        بهمن فرزانه


        داستانی مرموز ، کتابی که حاوی مجموعه‌ای از نوشته های گابریل گارسیا مارکز ، نویسنده‌ی محبوب و مشهور اهل کلمبیا می باشد. این نوشته ها در زمانی که گارسیا مارکز هنوز نویسنده‌ی مشهوری نبود ، در ستونی در روزنامه‌ی اونیورسال در کلمبیا چاپ می‌شد. قبل‌تر از آن ، مارکز ، به خاطر شورش (درگیری‌های بوگوتازو) در کشورش و تعطیلی دانشگاه ، مجبور شد به شهری دیگر و پس از آن نیز مجددا به شهری دیگر کوچ کند و در آنجا بود که دست سرنوشت او را با روشنفکری اهل ادبیات ، آشنا کرد و این شد که او برای نوشتن در آن روزنامه محیا شد.

        داستانی مرموز مجموعه مطالب نوشته‌شده در ستونی در روزنامه‌ی مذکور می باشد که روایت جالب و تخیلی از زندگی زنی ( مارکیز ) است که شوهرش (بوریس ) ، به هندوستان رفته است ! بوریس هر هفته چهارشنبه‌ها برای او هدایایی عجیب و غیر منتظره ارسال می‌کند. در این داستان اشیا به نحوی خاص جان دارند و با خانم مارکیز ارتباط برقرار می‌کنند. نویسنده به نحوی شرایط زن را شرح می‌دهد که گویی واقعا او و شوهرش و همه‌ی آن اشیا و آدمها واقعا زنده هستند. (سبک سوررئالیسم)

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر
        سایر آثار گابریل گارسیا مارکز

        کتاب‌های مرتبط با کتاب داستانی مرموز