کتاب
جست‌وجوی پیشرفته
    ناشر
      پدیدآورندگان
        %
        این کتاب را خوانده‌ام.
        0
        این کتاب را می‌خواهم بخوانم.
        0

        رخت را با فیل عوض کن

        قیمت:
        199,900 تومان 189,905 تومان

        مشخصات کتاب رخت را با فیل عوض کن

        تعداد صفحات
        232 صفحه
        شابک
        9786222209278
        سال انتشار
        1403
        نوبت چاپ
        1
        قطع
        رقعی
        جلد
        شومیز

        دربارۀ کتاب رخت را با فیل عوض کن

        کتاب حاضر توسط جمعی از مدرسان تیپ‌های شخصیتی اینیاگرام به نگارش درآمده است. مطالب این کتاب براساس بررسی ده‌ها کتاب برتر سایت آمازون و پژوهش‌های میدانی انجام‌شده روی هزاران نفر نوشته شده است.

        برایتان جالب خواهد بود که بدانید علم اینیاگرام چیست و پس از شناخت آن چگونه می‌توان با دیگران ارتباط مؤثر و سازنده برقرار کرد.

        علم اینیاگرام یکی از شاخه‌های جذاب و کاربردی در زمینة تیپ‌های شخصیتی است. رویکرد این علم یا تیپ‌های نُه‌گانة شخصیتی، رویکردی ترکیبی از معنویت شرقی و روان‌شناسی امروزی است که توسط جورج ایوانویچ گورجیف[1] مطرح و بعدها از سوی روان‌شناسان، وارد حوزة روان‌شناسی شد و تا آنجا خود را نشان داد که در امریکا جزو یکی از شاخه‌های مهم علوم «سریع‌درمان» قرار گرفت.

        یکی از ضروری‌ترین مهارت‌های زندگی سالم، شاد و موفق، داشتن مهارت و توانایی برقراری ارتباط درست و مؤثر است. با آموزش‌های لازم و آگاهی دربارة علم اینیاگرام، این مهارت بسیار مهم را کسب می‌نمایید.

        با استفاده از آموزش‌های ارائه‌شده، تمرین‌های بسیار ساده و کاربردی، تجارب شخصی نویسندگان و دلنوشته‌های مربوط به هر تیپ، قادر خواهید بود در کمتر از یک هفته، به‌دقت تیپ شخصیتی خود و اطرافیانتان را بشناسید، سپس ارتباط سازنده و مؤثر با آن‌ها برقرار کنید و رگ خوابشان را به دست بگیرید. اگر جزو کسانی هستید که توانایی فوق‌العاده در برقراری ارتباط سالم و سازنده دارید، این کتاب می‌تواند برایتان بسیار مفید و اثربخش باشد.

        نظر خود را بنویسید:
        امتیاز شما به این کتاب
        ثبت نظر
        سایر آثار جمعی از نویسندگان

        کتاب‌های مرتبط با کتاب رخت را با فیل عوض کن